دینا جانمدینا جانم، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

دینا خورشید زندگیه مامان و بابا

جشن دندونیه دینا گلی

1393/7/18 10:02
نویسنده : مامان فرزانه
1,232 بازدید
اشتراک گذاری

      animated_tooth_being_brushed.gif (38326 bytes)                   Zähne Zaehne Zahn Teeth Tooth                                                  

جشن دندونی که برات گرفتیم عزیز دلم 9 شهریور 93 بود شب قبلش باخاله ها و مامان جونی خیلی کار کردیم و تا ساعت 3 شب بیدار بودیم تا اینا رو برات درست کنیم تم کیتی رو انتخاب کردم خودم که خیلی خوشم اومد امیدوارم خودتم خوشت بیاد البته طفلی باباتم خیلی کمکمان کرد مهمونیه خوبی شده بود اینم بگم که این برای اولین بار بود که تو فامیلای ما همچین جشنی بااین طریقه تم و اینا برگزار میشه یه جورایی همه تعجب کرده بودن

 

اینم پسر عموی دینا که باهم 77روز فاصله سنی دارن

مامانی چه آش خوشمزه ای بود هوم هوم ملسی ماما

اینم بگم که شب تولد بابایی بود و شب براش تولد گرفتیم خلاصه شب و روز خوبی بود ایشالله خوشت بیاد

پسندها (7)

نظرات (3)

خاله پری
19 مهر 93 12:59
فوق العاده عالی یادش بخیر چقد خوش گذشت.................
آرمیتا
11 آذر 93 15:40
سلام خاله جون . دینا جوووون خوبه؟ من از عکسای دینا خیلیییی لذت می برم
خاله مهدیه
29 دی 93 17:04
سلام چه جشن خوبی گرفتید ..به به چقدر با سلیقه ...دینا جون هم که خیلی نازه ماششالا گلم خواهر زاده من فاطیما فقط یه روز از دخمل ناز شما کوچکتره .دوست داشتی به وبلاگ منم بیاین خوشحال میشم مرسیییییییی راستی من لینکتون کردم خواستید منم لینک کنید .امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم و از نظرات هم استفاده کنیم