دینا جانمدینا جانم، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

دینا خورشید زندگیه مامان و بابا

تا 8 ماهگیه دینا جان

1393/9/6 16:07
نویسنده : مامان فرزانه
663 بازدید
اشتراک گذاری

دینا جان عزیز دلم این روزا ماشاالله اینقدر ورووجک شدی که اصلا وقت نمیکنم بیام پای کامپیوتر بشینم  الانم با باباییت رفتی بیرون ناز گلم خیلی عجیبه که به محض اینکه ازم جدا میشی دلم برات تنگ میشه اونم به اندازه یه عالمه اومدم تا برات بگم تا الان چه جیزایی یاد گرفتی دینا گلی تو یاد گرفتی که رو پاهای خودت وایسیی تازه بلد شدی از مبل که میگیری بلند میشی چند قدم هم با مبل ها راه میری نمیدونی که ما چقدر برات ذوق میکنیم بای بای کردن هم مامان جون اینا بهت یاد دادن خیلی ناز و شیرین بای بای میکنی مخصوصاوقتی که میخوای از خونه بری بیرون خیلی شادی میکنی مامان به فدات شه عزیزدلم همش سرو صدا میکنی بابا به به ماما مم دد همه اینارو تو میگیباورم نمیشه که دینا کوچولوی من داره یواش یواش به لطف خدا بزرگ میشه خیلی دوست داریم خیلی.......دایی جون هروقت میگیرتت پرتت میکنه بالا خیلی بالا تو هم فقط براش با صدا میخندی و اینجوری ازش تشکر میکنی خاله ها دائم باهات بازی میکنن اگه یه روز نبیننت نمیشه خلاصه بد جور خودت رو تو دل همه جا کردی اونم با خنده های نازت عزیزکم مادر جون هم هر روز باید باهات حرف بزنه تو هم براش از پشت تلفن کلی قیخ قیخ میکنی و اونم خوشحال میشه دینا جان خلاصه دنیای همه ی ما شدی بابات هر روز که از در میاد تو چار دست و پا با سرعت تمام میری میگیری از پاهاش و بلند میشی و دستت رو دراز میکنی تا بگیرتت بغلش خودت رو برای بابات لوس میکنی دینا جان وقتای خواب هم خیلی بهتر شدی به محض اینکه خوابت میاد میای تو بغلم و خودت رو میندازی تو بغلم و چشمات رو میمالی یعنی که خیلی لالا دارم مامانی جونم ماشالله شباهم راحت تا صبح میخوابی راستی مامانی دندونات شده 4 تا موش موشی مامان با اون 4 تا دندون همه چی رو گاز میگیری حتی دست هرکی که پیشت باشه هم گاز میگیری فکر کنم وقتشه دیگه یواش یواش دندونات رو مسواک کنی ورووجکم یه چند وقتی مریض شدی خیلی نگرانت بودم Sario smiley 085خیلی حالم تو اون مدت گرفته بود آخه وروجک مامان همش گریه میکردDownloads: 330 و حال نداشت بردیمت دکتر صبا برات دارو نوشت و بعد از یک هفته خدارو شکر خوب شدی راستی اینم بگم که عاشق تنقلاتی به قول خودمون هله هوله مخصوصا بستنی همه هم اینو میدونن و هر وقت میرن بیرون برات میگیرن دخمل شیکمونوش جونت

پسندها (3)

نظرات (1)

مامان زهرا کوچولو
27 دی 93 10:00
سلام من در حدود 7 ماه است که مادر شده ام، تجربیات کمی دارم داشتم دنبال وبلاگ هایی می گشتم که نی نی هاشون اندازه نی نی من باشه که با هم بتونیم تبادل نظر داشته باشیم از تجربیات هم استفاده کنیم به خصوص شما که یکم جلوتر از منی. من همیشه نگرانم از عقب افتادن کارهای دخترم خوشحال می شم با هم دوست در دنیای مجازی باشیم