دینا جانمدینا جانم، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

دینا خورشید زندگیه مامان و بابا

تم تولد دینا جونم که باب اسفنجی بود

1394/2/5 18:47
نویسنده : مامان فرزانه
1,218 بازدید
اشتراک گذاری

دینا جون عسل مامانی برات تولد گرفتیم البته با یک ماه تاخیر به خاطر اینکه تولدت که 26 اسفند بود افتاد تو ایام فاطمیه ماهم با بابایی تصمیم گرفتیم 26 فروردین برات تولد بگیریم عشق مامان و بابا عزیز دلم

مثل عروسکا شده بودی مثل یه فرشته خوشگل بودی و میدرخشیدی اصلا هم اذیت نکردی الهی قربونت برم با هر آهنگی میومدی وسط و قر میدادی و نا نای میکردی و از اینکه این همه مهمون داشتیم خیلی خوشحال بودی با بچه ها بازی میکردی و خلاصه فکرکنم خیلی بهت خوش گذشت عزیزم

تم تولدت هم که باب اسفنجی انتخاب کردم البته کار خودمه ایشالا که خوشت بیاد برای این باب رو انتخاب کردم که چون تو عاشق باب اسفنجی هستی

این عکسای تم تولدت تا ایشالا عکسای تولدت رو هم میزارم عزیزم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اگه دوست داشتی بقیه اش رو ببینی برو ادامه مطلب.......

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (4)

نظرات (4)

بلوط
5 اردیبهشت 94 19:28
سلام نمی دونم با تزیینات و عروسک های زیبای نمدی آشنا هستین یا نه؟! تابلو اتاق کودک، حلقه اسم، گیفت تولد، عروسک و کلی چیزای قشنگ و فانتزی دیگه. نمونه کارهایی که من با عشق درستشون کردم رو تو وبلاگم می تونید ببیند. با قیمت های مناسب سفارش می گیرم
مامان فتانه
8 اردیبهشت 94 14:45
عزیییییزم تولدت مباااارک...خیلی قشنگ شده تم تولدش
مامان دنیال&ویانا
13 اردیبهشت 94 17:39
سلام عزیزم ای جووووووووووونم ماشالا هزار ماشالا چه عروسکه ملوسی خدا حفظش کنه
مامان نيوشا
13 اردیبهشت 94 17:44
سلام عزيزم پست جديد گذاشتم نظر يادت نره