دینا جانمدینا جانم، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

دینا خورشید زندگیه مامان و بابا

از کودکیت لذت ببر عزیزم

1394/6/9 15:54
نویسنده : مامان فرزانه
4,520 بازدید
اشتراک گذاری

زود بزرگ نشو مادر ، کودکیت را بی حساب میخواهم و در پناهش جوانیم را !

زود بزرگ نشو فرزندم !

قهقه بزن ، جیغ بکش ، گریه کن ، لوس شو بچگی کن ، ولی زود بزرگ نشو تمام هستی ام !

آرام آرام پیش برو ، آنسوی سن و سال هیچ خبری نیس گلم . هرچه جلوتر میروی همه چیز تند تر از تو قدم برمیدارم. حالا هنوز دنیا به پای تو نمیرسد از پاکی، الهی هرگز هم قدم نشوی هرگز ! همیشه از دنیای آدم بزرگا جلوتر باش . ولی زود بزرگ نشو مادر !

آرام آرام پیش برو گلم. آنجا که عمر وزن میگیرد دنیا به قدری سبک میشود که هیچ هیجانی برای پیمودنش نخواهی داشت.

آنسوی سن و سال خبری نیس . کودکی کن ، از ته دل بخند به اداهای ما که برای خنداندنت دلقک میشویم، بزرگ که شدی از نگاه به دلقک ها گریه ات میگیرد میدانم !

عزیزترینم فرزندم من مادرت هستم ....

هیچکس مرا مجبوربه مادری نکرد ، من به اختیار مادر شدم تا بدانم معنیه بی خوابیهای شبانه را ! تا بیاموزم پنهان کردن درد را پشت حجمی از سکوت ،

تا بدانم حجم یک لبخند کودکانه ات میتواند معجزه زندگیه دوباره ام باشد،

من نه بهشت میخواهم نه آسمان و نه زمین ،

بهشت من زمین من و زندگیم نفسهای آرام کودکیه توست،

من هیچ نمیخواهم هیچ ،!

هیچ روزی به من تعلق ندارد، همه ساعت ها و ثانیه های من تویی و من دست کودکیت را میگیرم تا به فردای انسانیت برسانم که این رسالت من است .

هیچ منتی از من بر تو وارد نیس که من با اختیار و عشق تو را به این دنیا آوردم

دوستت دارم دینا جونم خیلی دوست دارم عزیز دلم همیشه برام بخند که خنده های تو بهم انرژی میده تا راحتتر زندگی کنم

 

پسندها (1)

نظرات (1)

【p】【a】【r】【y】【a】
2 دی 94 16:36
$$$$$_____$$$$$___________$$$$$__________ _________$$$$$$$_________$$$$$$$_________ _________$$$$$$$_________$$$$$$$_________ __________$$$$$___________$$$$$__________ __$$$$_____________________________$$$$__ _$$$$$$___________________________$$$$$$_ __$$$$$$_________________________$$$$$$__ ___$$$$$$_______________________$$$$$$___ ____$$$$$$$___________________$$$$$$$____ ______$$$$$$$_______________$$$$$$$______ _________$$$$$$___________$$$$$$_________ ____________$$$$$$ $$$$$$$$$$$____________ ______________$$$$$$$$$$$$_______________