دینا جانمدینا جانم، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

دینا خورشید زندگیه مامان و بابا

پای مامان کوجا بف؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

1394/9/20 16:16
نویسنده : مامان فرزانه
720 بازدید
اشتراک گذاری

الهی که مامان فدات شه دخترم ماشاالله این روزا اینقدر شلوغی میکنی واذیتم میکنی اصلا وقت برای هیچ کاری ندارم چه برسه به اینکه بیام اینجا و برات بنویسم ولی حالا بلاخره شد که بیام عذز تقصیر دارم مامان جون

امروز اومدم برات بگم که هزار ماشالا خیلی شیرین زبون شدی دخترکم داری جمله بندی میکنی مثلا همین چند روز پیش که داشتیم میخوابیدیم و تو اذیت میکردی که نخوابی ............

منو بابات خودمون رو زدیم به خواب تا توهم خوابت بگیره من پاهام از پتو بیرون بود دیدم تو همش با پاهای من بازی میکنی و نمیخوابی منم پاهامو گذاشتم تو پتو توهم خیلی شیرین و خواستنی گفتی اه پای مامان کجابفت؟؟؟؟؟؟ یعنی من عاشق حرف زدنتم نسبت به همسن و سالات خیلی باهوشی و خیلی مودب مامان و بابا عاشقتن گل من

عین طوطی هزچی که میگیم رو توهمتکرار میکنی هر ادایی که از ماها میبینی هم باز تکرار میکنی و انجام میدی یعنی هرچی از شیرین زبونیات و شیرین کاریات بگم کم گفتم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)