دینا جانمدینا جانم، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 5 روز سن داره

دینا خورشید زندگیه مامان و بابا

حرفهای مادرانه : دینای من

1393/7/14 10:22
نویسنده : مامان فرزانه
478 بازدید
اشتراک گذاری

 تنها دليل بودنم،من هميشه براي تو نوشته ام و مي نويسم، مي نويسم؛ تا فردا روز دست در دست هم در كوچه هاي كودكي ات بدويم و آوازهايمان را به دست بادبادكهاي بازيگوش بسپاريم، مي نويسم؛ تا در قايم موشك نگاهمان عشق برويد و تو ترنم زيباي آن شوي ...

 

دخترم ،تاج سرم...

 

من و تـــــــو هر دو ز یک آغازیم

                  تو همان مادر فرداهایی

                  من همان دختر دیروزینم

نقشه ی کهنه ی دیروزیه من

نقش فــــردای تو نیست!!!

خوب میدانم من...

با همین چشم نباید به جهانت نگریست

کـــــــاش میدانستــــــی!

مادرت با همه هم نسلانش

بذر هــــــــای بدوی میپاشید

تا تو با آن پسر همســایه

 هر دو یکســــــان و برابر باشید

 تا اگر ساده سلامش کردی

 کس نگوید که عــــجب عاشـــــــق بود!

                    برسی تا به نهــــــایت

                                          تا بدان قلــــــــه ی اوج

که تو را لایـــــق بود

 آرزویم اینست

که در آیینه ی فردایی تو

 نه تو حـــــوا باشی

ونه شویت آدم

همه انســــــان باشیم

 و من آن مادر دیروزی نه

 که همان دخــــــتر امروز شوم

 با قدمهــــای تو پیـــــــــــــروز شوم

 

من مادرم ... و چقـــــــــــــــــدر شیرین است در پس تمامِ دردهای شبانه ات بیاد بیاوری ک این مخلوق زیبا روی را تو آرامشی......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)