دینا جانمدینا جانم، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

دینا خورشید زندگیه مامان و بابا

دینا جان عزیز دلم دوستت دارم بابایی

1393/7/14 19:23
نویسنده : مامان فرزانه
652 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخترم  بابا جان تو تنها دلیل زندگی من و مامان جانت شدی راستش باورش برای ما خیلی سخته ولی از لحظه ای که فهمیدیم به لطف خداوند داریم پدر و مادر میشیم .......

 

برو به ادامه مطلب

یه حس عجیبی تو وجودمان ایجاد شد روز به روز داریم بهت وابسته تر میشیم هیچ وقت اولین باری که دیدمت یادم نمیره از خوشحالی احساس میکردم تو ابرا سیر میکنم از بس دوست دارم شاعر شدم و از بس برات شعر گفتم کل ساختمان خواننده شعرات شدن باورت نمیشه حتی بچه کوچیکای فامیل هم شعر هایی که من برات میخونم از بر شدن دخترم سوگلی من اینه اون شعرهایی که برات میخونم:

 

دینای یکی یه دونه                           دینای چراغ خونه

دینا جون گل گلخونه                          دینا جون تو رگ و خونه

دینا جون مهربونه                              دینا جون همزبونه 

دینا جون دینا جون                             خوشگل بابا جون

دینا جون دینا جون                             تویی قلب بابا جون

دین دین دینا جون                              تویی عشق بابا جون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)