دینا جانمدینا جانم، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

دینا خورشید زندگیه مامان و بابا

تولد یدونه مامان و بابا مبارک

1393/12/26 10:15
نویسنده : مامان فرزانه
641 بازدید
اشتراک گذاری

نایت اسکین

سلام دختر گلم عزیز دلم عشقم زندگیم امروز روز تولدته امروز روزیه که اومدی تو زندگیمون و بهش رنگ و بو دادی بهم دلیل زندگی کردن دادی خیلی دوست داریم ماشالا دیگه یک ساله شدی باورم نمیشه یه سال پر از استرس و نگرانی و بیداری های شبانه و گریه های بی دلیل تو و همه و همه گذشت حالا تو دیگه خانوم شدی ماه شدی عسل شدی همه وجود من و بابات شدی.خلاصه همه ی زندگیه من و بابایی تولدت مبارک

نایت اسکین

کارایی که تا تولد یه سالگیت انجام میدی عزیز دلم

دیگه به راحتی راه میری ماشالا بعضی وقتا دلم برای چار دست و پا رفتنت تنگ میشه

بابا = بابا

مامان= مه مه

شیر بخوای = ممممممه

عمو=ابو

حاج آقا=آگا

بابا جون = ای ای اییییه

دایی = دایی

جوجه = دایجوووووج

سلام = دستات رو میبری بالا

ده ده = ده ده

خوراکی = ام

تاب = باب

کفش = پاپا

خداحافظی = بای بای میکنی نفسم

میگیم گریه کن دستای کوچولوت رو میاری میزاری روی چشمات و الکی گریه میکنی . نانای میکنی هروقت صدای آهنگ بشنوی دستات و میبری بالا و تکان میدی نای نای میکنی . بوس پرت میکنی . بهت میگیم بخند الکی میخندی . ماشالا از سنت خیلی بیشتر میفهمی نسبت به همسن و سالات خیلی جلو هستی مرسی عزیز دل مامان که اومدی تو زندگیم شیرینم

 

تولدت مبارک عزیز دل مامانی و بابایی

دینا ی قشنگم

نایت اسکین

 

تولدت مبارک عزیز دل مامانی و بابایی

دینا ی قشنگم

نایت اسکین

 

تولدت مبارک عزیز دل مامانی و بابایی

دینا ی قشنگم

نایت اسکین

 

تولدت مبارک عزیز دل مامانی و بابایی

دینا ی قشنگم

نایت اسکین

 

تولدت مبارک عزیز دل مامانی و بابایی

دینا ی قشنگم

یه دونه ی ما

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)