دینا جانمدینا جانم، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

دینا خورشید زندگیه مامان و بابا

تولدت هزاران بار مبارک گل مامان

1393/12/26 10:24
نویسنده : مامان فرزانه
564 بازدید
اشتراک گذاری

عکس ها و تصاویر متحرک جشن تولد (کیک و تبریک)

 دختر عزیزم بغل

تولدت هزاران بار مبارک.نمیدونم چی بنویسم که احساس قلبیم را نسبت به تو عزیز دلم بازگو کرده باشم . این را بدان که عاشقانه دوستت دارم و خدا را بخاطر تو هدیه الهی هزاران بار شکر می کنم که مرا لایق داشتنت دانست. از آفریدگار بی همتا می خواهم که خود نگهدار تو باشد و تو را در پناه ذات اقدسش محفوظ بدارد از هر آنچه که برای تو خوب نیست و دانای مطلق بهتر میداند. و به تو ببخشد هر آنچه که آرزو داری و صلاح تو در آنست. دختر مهربانم خیلی دوستت دارم و تو را به دستان خدای خوب و مهربان می سپارم. عزیز دلم در پناه معبود بی همتا تا همیشه سلامت و شاد و موفق باشیقلبماچبغل و عمر طولانی با عزت و لذت داشته باشی و تولد 120 سالگیت رو در کنار نوه ها و نبیره هات جشن بگیری انشاءا...

 

عکس ها و تصاویر متحرک جشن تولد (کیک و تبریک)

پسندها (1)

نظرات (0)