دینا جانمدینا جانم، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

دینا خورشید زندگیه مامان و بابا

تولدت مبارک عشق مامان و بابا

1393/12/26 10:44
نویسنده : مامان فرزانه
1,138 بازدید
اشتراک گذاری

عکس ها و تصاویر متحرک جشن تولد (کیک و تبریک)  عکس ها و تصاویر متحرک جشن تولد (کیک و تبریک)  عکس ها و تصاویر متحرک جشن تولد (کیک و تبریک)   

چه زیباست به خاطر تو زیستن
و برای تو زنده ماندن و چه تلخ است دور از تو بودن
جاودانه دوستت دارم دینا جونم

چه لطیف است حس آغازی دوباره
و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس
و چه اندازه عجیب است روز ابتدای بودن
و چه اندازه شیرین است امروز ... روز میلاد ... روز تو!
روزی که تو آغاز شدی
تولد مبارک عشق مامانی دینا بانو

عکس ها و تصاویر متحرک جشن تولد (کیک و تبریک)

 

بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست
و قشنگ ترین روزم روز شکفتنت
تولدت مبارک هرچی بگم بازم کمه خدایا هزاران بار شکرت

 

 

تو وجودت واسمون یه معجزه ست

مثل تو هیچ کجا پیدا نمیشه

روز میلاد قشنگت میمونه

توی تقویم دلم تا همیشه

تولدت مبارک

 

عکس ها و تصاویر متحرک جشن تولد (کیک و تبریک)

پسندها (2)

نظرات (3)

مامانی غزل
26 اسفند 93 11:15
سلام مامان فرزانه تولد دینا جون مبارک ان شالله صد ساله بشه.غزل من نوزدهم بدون کمک راه افتاد ولی هنوز خیلی با احتیاط قدم برمیداره و چون چهردست وپا میره برای راه رفتن تنبلی میکنه.من بیشتر نگران دندوناشم تازه داره دندون سوم درمیاره خیلی بدخلق شده
مامان هانیه
26 اسفند 93 11:39
تولدت مبارک خاله جون ان شاا... 120سالگیت
خاله جون ریحانه
26 اسفند 93 15:11
تولد تولد تولدت مبارک مبارک مبارک تولدت مبارک