دینا جانمدینا جانم، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 4 روز سن داره

دینا خورشید زندگیه مامان و بابا

برایت آرزو دارم ..

1393/7/14 16:57
نویسنده : مامان فرزانه
707 بازدید
اشتراک گذاری

برايت آرزو دارم

که نور نازک قلبت، به تاريکي نياميزد.....

عزيز روز هاي من

خدا را مي دهم سو گند

که در قلبم براي تو

خدارا آرزو دارم

 

                                                         ادامه دارد...........


 

برايت آرزو دارم

که نور نازک قلبت، به تاريکي نياميزد

 

که چشمانت ، به زيبايي ببيند زندگي ها را.

چو باران ، آبي و زيبا

بباري ، شادمانه روي گرد غم

به دور از دل گرفتن ها.

 

برايت آرزو دارم

به تنهايي نيالايد

خدا ، اين قلب پاکت را

و همواره به دستانت بياويزد

چراغ راه خوشبختي.

بداني آنچه را اينک نميداني.

 

برايت آرزو دارم

سعادت را ، طراوت را

بهشت و بهترين بهترين ها را.

عزيز روز هاي من

خدا را مي دهم سو گند

که در قلبم براي تو

خدارا آرزو دارم

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)